W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

  


Odbiór osobisty Wrocław -0zł sklep-mapa dojazdu

Paczkomaty - od 10,90zł

Pocztex48  - od 12 zł

Kurier 24h - od 15zł

Pocztex48 za pobraniem-od 17zł

Kurier24 za pobraniem-od 20zł


 

 

 

   

 


  

 

 

 

 

 

KONTAKT

REPER Adam Jamróżkiewicz
ul. Tęczowa 43
55-106 Zawonia
tel.: 501 450 382 ; 881 464 788,
niwelator@interia.eu
nr konta: 47 1560 0013 0000 1150 0007 4145
Getin Noble Bank S.A

AKTUALNOŚCI

arr3Gwarancja poupadkowa Leica RUGBY CLA i CLHLasery z Serii Leica Rugby CLH i CLA zostaną naprawione bepłatnie nawet gdy niwelator zostanie... arr3SKLEP STACJONARNY WE WROCŁAWIU     Zapraszamy do naszego stacjonarnego sklepu we Wrocławiu (Krzyki)   Posiadamy wszystkie...

O K A Z J E

Z RABATEM

cena 1 399,00 zł
Dostępny
cena 1 749,00 zł
Dostępny

 

Autoryzowany dystrybutor
Leica Geosystems.
Topcon
Nivel System
Laserliner
Fluke
Bosch

REGULAMIN
Regulamin

 

Zawonia 31.03.2015

Regulamin zakupów w firmie REPER

I.  INFORMACJE O FIRMIE:

Sklep internetowy REPER (zwany dalej: Sklep) działający pod adresem:   www.niwelator.wroclaw.pl

prowadzony jest przez firmę Reper  Adam Jamróżkiewicz z siedzibą w Zawoni przy ulicy Tęczowej 43a, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki RP

pod numerem NIP: 8992261310. Nr Regon: 021239986.

II OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY:

Zamówienia przyjmowane są osobiście, telefonicznie lub drogą mailową. Ceny podane na stronie zawierają  podatek VAT i podawane są w złotych polskich. Ceną wiążącą jest cena podana na stronie przy produkcie w chwili składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.

Formy doręczenia i płatności oferowane przez Sklep :

- Przelew bankowy wraz z dostawą kurierską.

- Płatność przy odbiorze przy dostawie kurierskiej.

- Odbiór i płatność w punktach odbioru: we Wroclawiu przy ul. Świt 26 i w Zawoni przy ul. Tęczowej 43a

Do każdego zamówienia, zgodnie z żądaniem Klienta zawartym w formularzu zamówienia wystawiana jest faktura VAT . Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki/odbioru.

III. PROCEDURA REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24 godziny, natomiast w wyjątkowych przypadkach może on być wydłużony do 7 dni. Czas ten liczony jest od chwili:

w przypadku płatności przelewem – wpływu potwierdzenia przelewu,

w przypadku płatności przy odbiorze – potwierdzenia zamówienia ze strony Klienta.

Od czasu realizacji zamówienia należy odróżnić termin otrzymania przesyłki. Terminem otrzymania przesyłki jest: czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy.

Przesyłki dostarcza:

- Pocztex - czas dostawy 2 dni,

- firma kurierska - czas dostawy 1 dzień roboczy

- firma Reper - czas dostawy 1 dzień roboczy.

Jeśli klient jednocześnie zamówi produkty o różnym czasie realizacji, zamówienie zostanie wysłane po upływie najdłuższego z podanych czasów.

Przyjęcie zamówienia Sklep potwierdza pocztą elektroniczną lub telefonicznie SMS-em.

Potwierdzenie zawiera numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego w którym zamówienie zostanie odebrane. Na życzenie klienta możemy wysłać fakturę pro-forma, która może być podstawą przedpłaty należności.

W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności "za pobraniem" , gdy wartość zamówienia jest wysoka, firma może zastrzec rozpoczęcie realizacji zamówienia "za pobraniem" pod warunkiem dokonania przedpłaty całości kwoty zamówienia podwyższonej o koszty transportu na konto bankowe.

Jeżeli klient wybrał płatność przelewem, koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest uiszczenie przedpłaty sumy równej wartości zamówienia na konto Sklepu (realizacja następuje po uzyskaniu potwierdzenia przelewu). W wypadku braku potwierdzenia przelewu, Klient otrzymuje informację z prośbą o ponowienie próby zapłaty. W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem są nieskuteczne, zamówienie klienta zostaje anulowane automatycznie po 14 dniach.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców firmy. W przeciwnym przypadku klient otrzymuje informację o tym jakie pozycje zamówienia mogą zostać zrealizowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy

:- anulować całe zamówienie,

- wydłużyć czas oczekiwania,

- realizować zamówienie w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe.

W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany stosowny e-mail potwierdzający.  Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub pocztą elektroniczną aż domomentu wysłania przesyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania

IV KOSZTY TRANSPORTU:

Klient zostanie poinformowany poprzez e-mail o kosztach przesyłki. Koszty transportu obliczane są w sposób zryczałtowany w zależności od wagi i wartośc iprzesyłki.

Umożliwiamy również odbiór własny zakupionego towaru bezpośrednio w firmie Reper. W takim wypadku niezbędnym warunkiem odbioru zamówienia jest okazanie dowodu tożsamości oraz wcześniejsza informacja (ok 2 godz.) o tym sposobie odbioru zamówionego towaru.

V ZWROT TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY:

   Zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny(Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient korzystający ze Sklepu, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić w terminie 14 dni od otrzymania towaru, składając stosowne oświadczenie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie, towar powinien być zwrócony na adres sklepu nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Klient powinien:

1  Dostarczyć kompletną przesyłkę wraz z towarem w stanie niezmienionym tj. nienoszącym śladów przekraczających zakres zwykłego użytkowania, o ile to możliwe, w oryginalnym opakowaniu, co w szczególności zabezpiecza przed uszkodzeniem towaru w trakcie transportu,

2. Wypełnić i własnoręcznie podpisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość,

3. Klient powinien dołączyć do zwracanego towaru dowód zakupu wystawiony przez Sklep. W wypadku gdy została wystawiona faktura VAT, po przyjęciu zwrotu towaru, Sklep prześle Klientowi fakturę korygującą. Klient zobowiązany jest podpisać i odesłać Sklepowi kopię faktury korygującej. Zwrot ceny odesłanego towaru nastąpi niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez sklep zwróconego towaru. Zwracany przez Klienta towar, powinien zostać opakowany w sposób, uniemożliwiający uszkodzenie towaru w trakcie transportu co w szczególności zapewni zwrot przesyłki w oryginalnym opakowaniu.

Sklep zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych wynikających z kodeksu cywilnego, w przypadku poniesienia szkody w wyniku niewywiązania się przez Klienta z wynikających z przepisów prawa obowiązków ciążących na nim, w związku z odstąpieniem od umowy a w szczególności w przypadku zwrotu przesyłki z towarem w stanie zmienionym.

VI GWARANCJA:

Konsumenci

   Sklep, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta, za niezgodność z umową towaru zakupionego przez konsumenta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. oszczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U.Nr 141, poz. 1176 z poźn. zm.).Na towary dostępne w Sklepie ich producenci mogą udzielać gwarancji na warunkach określonych przez nich w załączonych do towarów kartach gwarancyjnych, w takim wypadku Klient może odesłać towar do Sklepu na warunkach określonych w niniejszym paragrafie lub zareklamować towar bezpośrednio u producenta na warunkach określonych w załączonym do towaru dokumencie gwarancji.

Przedsiębiorcy

Osobom fizycznym, które dokonały zamówienia w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową oraz Klientom innym niż osoby fizyczne przysługują, niezależnie od obowiązków określonych w niniejszym regulaminie, wyłącznie uprawnienia gwarancyjne przyznane przez sprzedawcę lub producenta towaru. Szczegółowe warunki gwarancji (w szczególności podmiot udzielający gwarancji oraz okres na który udzielono gwarancji), określone są indywidualnie dla poszczególnych towarów. Niezależnie od powyższego odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi w stosunku do tychże Klientów jest wyłączona.

 

  Celem realizacji uprawnień gwarancyjnych Klient, powinien odesłać towar na adres sklepu wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną oraz zwięzłym opisem stwierdzonej niezgodności towaru z umową. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru .Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień wyświetlacza komputera Klienta (kolor,proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu towaru zakupionego w Sklepie. Przesyłka zawierająca reklamowany towar powinna zostać opakowana w sposób uniemożliwiający uszkodzenie towaru w trakcie transportu.

VII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:

Sklep jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.). Rejestrując się w Sklepie lub dokonując zakupu w Sklepie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacja zamówień dokonywanych w Sklepie. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia przyjęcie izrealizowanie zamówienia Klienta przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Dane osobowe podane przez Klienta podczas wypełniania formularza w trakcie procesu zamawiania, przetwarzane są przez Sklep w celu realizacji zamówienia, w celu archiwizacji oraz w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu, w tym o ile Klient wyrazi na to zgodę, dane Klienta przetwarzane są dla potrzeb działań marketingowych podejmowanych przez Sklep samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami, w szczególności takich jak: sprzedaż produktów i usług, przesyłania informacji o nowych produktach i usługach, udział w konkursach, promocjach. Dane osobowe są przekazywane firmom kurierskim lub innym administratorom danych, gdy jest to niezbędne do realizacji zamówienia lub wykonania umowy zawartej z Klientem. Daneo sobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom. Sklep zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 ze zm.), w szczególności umożliwia Klientom wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawianie oraz prawo wniesienia w przypadkach wymienionych w ustawie pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania własnych danych osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych.

Regulamin obowiązuje od dnia 31.03.2015 r.

 
REPER Adam Jamróżkiewicz
tel.501 60 70 40
55-106 Zawonia ul. Tęczowa 43a NIP: 8992261310
Autoryzowany Partner Leica Geosystems            adam.leica@gmail.com
www.niwelator.com.pl
Ochrona Danych Osobowych

Administrator danych osobowych

 

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Twoich danych osobowych jest firma Reper Adam Jamróżkiewicz z siedzibą w Zawoni przy ulicy Tęczowej 43a, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki RP

pod numerem NIP: 8992261310. Nr Regon: 021239986

 

Cel i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych

 

Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu obsługi złożonego przez Ciebie zamówienia, w tym:

 - umożliwienia realizacji usługi drogą elektroniczną oraz korzystania ze sklepu internetowego, korzystania z usług wynajmu sprzętu, korzystania z serwisu, dokonywania transakcji i płatności;

 - obsługi zapytań, które do nas kierujesz;

 - kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług;

 - obsługi reklamacji;

 - wsparcie dla usług leasingowych i ubezpieczenia zakupionego towaru;

 - zapewnienie obsługi usług płatniczych.

 

 Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w celach wskazanych poniżej:
 - prowadzenie za Twoją zgodą, działań marketingowych naszych produktów i usług

 - monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej np. przeglądane oferty na naszych stronach internetowych (niwelator.wroclaw.pl, geosklep.com)

 - monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, zamieszczania ofert, przeprowadzenia badań i analiz między innymi pod kątem funkcjonalności, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;

  - obsługa Twoich zgłoszeń przekazywanych przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem zamówienia;

 - organizacja programów lojalnościowych oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;

 - windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;

 - prowadzenie analiz statystycznych;

 - przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia

przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

 

Które dane są konieczne do realizacji zamówienia

Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zrealizować Twoje zamówienie:

 adres e-mail, dane kontaktowe (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres wysyłki), telefon a w przypadku zamówienia składanego przez firmę: adres e-mail, dane kontaktowe zamawiającego (imię i nazwisko) dane Firmy w tym numer NIP, adres i adres wysyłki.

 

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe

 

Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, logistyczne, kredytowe, ubezpieczeniowe, księgowe.

 

Dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu odwołania Twojej zgody na ich przetwarzanie a także po jej zakończeniu w celach:

 - dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,

 - wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,

 - zapobiegania nadużyciom i oszustwom,

 - statystycznych i archiwizacyjnych,

 - maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

 

Twoje prawa w zakresie przetwarzanych danych

 

Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie Twoje prawa wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, były zapewnione.

 

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie wysyłając swoje zgłoszenie na adres niwelator@interia.eu.

 

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy:

 - przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się znalazłeś/aś,

 - Twoje dane osobowe przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

 

Możesz skorzystać z prawa:

 - żądania sprostowania danych: jeśli zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

 

 - żądania usunięcia danych – prawo do bycia zapomnianym: Jeśli Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Nas; Jeżeli cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych i nie istnieje inna podstawa przetwarzania danych; Jeżeli zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych w związku ze swoją szczególną sytuacją albo wobec przetwarzania danych dla celów marketingowych; Jeżeli dane osobowe były przetwarzane „niezgodnie z prawem”; Jeżeli dane osobowe „muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega administrator”; Jeżeli dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego bezpośrednio dziecku.

 

 - żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu.

 

 - żądania przeniesienia danych: może być wykonane wyłącznie wtedy, gdy przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

 

ZDRjN